Veelgestelde vragen

Hieronder kunt u een aantal veelgestelde vragen terugvinden, mocht u vraag er niet tussen zitten of wilt u meer of uitgebreidere informatie kunt u altijd middels het contactformulier een bericht sturen.

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Kies de producten die je wilt kopen en voeg ze toe aan je winkelwagen. De inhoud van je winkelwagen kun je rechtsboven in je scherm bekijken.

Met die knop kun je ook kiezen voor ‘bekijk winkelwagen’ of ‘afrekenen’.
Vervolgens vul je je gegevens in en daarmee plaats je je bestelling. Na het afrekenen is je bestelling definitief geplaatst.

Kan ik mijn pakket via Track & Trace volgen?

Ja, zodra je pakketje ingescand is bij PostNL ontvang je een mail met daarin de Track & Trace code en de verwachte afleverdag.

Kan ik mijn pakketje op komen halen in Zwaag?

Ja, dit kan. Je kiest dan de optie ‘afhalen in Zwaag’. Ik neem vervolgens contact met je op om een afhaalafspraak te maken. Je bestelling dient wel via de webshop betaald te worden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?


Ja, dit kan. Wanneer je dit wilt neem dan contact met mij op. 

Ik wil iets bestellen maar ik kan het niet vinden op de website.

Draagpunt heeft niet alles op voorraad wat er is, maar ik kan wel heel erg veel voor je bestellen wanneer je dit aangeeft. Zie je iets moois op de websites van de merken zelf en zou je het graag via mij willen bestellen? Dan kan dat vaak wel. Het gaat dan bijvoorbeeld om de merken als Kokadi, Little Frog, Pure Baby Love, Storchenwiege.
Ik informeer je graag naar de mogelijkheden en de levertijden.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Na aankoop heb je 14 dagen de tijd om mij te laten weten dat je het product wilt ruilen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te zenden.

Wanneer je dat aangeeft stuur ik je alles op wat je wilt weten voor het terugsturen van het product.

De kosten van het ruilen zenden zijn voor je eigen rekening, tenzij ik zelf een fout heb gemaakt. Je bent ook zelf verantwoordelijk voor het pakket wanneer het in de post kwijtraakt of beschadigd.

In de webshop kun je een ander artikel bestellen. Is dat niet op voorraad, neem dan contact op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Kan ik mijn bestelling retourzenden?

Na aankoop heb je 14 dagen de tijd om mij te laten weten dat je het product wilt ruilen of retourneren. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te zenden.

Wanneer je dat aangeeft stuur ik je alles op wat je wilt weten voor het terugsturen van het product.

De kosten van het retour zenden zijn voor je eigen rekening, tenzij ik zelf een fout heb gemaakt. Je bent ook zelf verantwoordelijk voor het pakket wanneer het in de post kwijtraakt of beschadigd.