Klantenservice

Draagpunt staat graag voor je klaar
Heeft u vragen over Draagpunt, over het dragen of over de producten die ik verkoop? 

Neemt u dan gerust vrijblijvend contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@draagpunt.nl
Wij nemen dan binnen 48 uur contact met u op.
Ontvangt u geen reactie terwijl u er wel op zit te wachten? Check dan ook je spam inbox, daar wil de mail nog wel eens in verdwijnen.

Mocht u mij graag persoonlijk spreken dan kunt u ook bellen, sms’en of whatsappen op telefoonnummer: 06 – 11 75 35 82.
Het kan zijn dat u geen gehoor krijgt, probeert u het later dan nog eens alstublieft. Als u een berichtje achterlaat met uw telefoonnummer kan ik u terugbellen.

Draagpunt heeft geen fysieke winkel, het is dus niet mogelijk om Draagpunt (zonder afspraak) te bezoeken.
Draagpunt is regelmatig aanwezig op evenementen. Hierover wordt u op de hoogte gehouden via onze facebook of de website.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@draagpunt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Als je iets koopt heb je recht op een goed product. Wanneer het product niet voldoet en binnen de normale levensduur defect gaat neem dan contact met mij op.

Retourneren

Na aankoop heb je 14 dagen de tijd om mij te laten weten dat je het product wilt ruilen of retourneren.

Wanneer je dat aangeeft stuur ik je alles op wat je wilt weten voor het terugsturen van het product.

De kosten van het retour zenden zijn voor je eigen rekening, tenzij ik zelf een fout heb gemaakt. Je bent ook zelf verantwoordelijk voor het pakket wanneer het in de post kwijtraakt of beschadigd.

In de webshop kun je, in het geval van ruilen, een ander artikel bestellen. Is dat niet op voorraad, neem dan contact op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.